it must have been love, but it's over now.

Tog en lunch med robban idag det var sushi på menyn, det var kul att ses. Är verkligen glad att vi är vänner och inte lämnat vårat föhållande bakom oss med hatkänslor. Var iallafall trevligt att ses, jag önskar honom all lycka framöver, om jag inte får dela den med honom så vet jag att någon där ute får det jäkligt bra. Nog om det! Sitter hemma hos jossan nu, vi ska snart ut på promenad sen ska väl jag vidare till gymmet efter det. Nöjer mig inte med enbart promenader längre, kommer väl ändå gå och köpa några häxvrål så det jämnar ut sig. Mitt beroende börjar gå till överstyr, har funderat i några dagar på att han i videobutiken skulle kunna köpa in en hel låda till mig. Hur många dagar tror ni det skulle ta innan dom var slut? Ne får be han förbjuda mig att köpa dom istället!

Mormor och mamma var hemma idag som varje torsdag och städade, rätt skönt. Så nu är det kliniskt rent, och jag var inte hemma så jag slapp hjälpa till! Verkar vara rätt poppis ikväll också, nr1, nr2 eller nr3? det är frågan? Men vill jag kanske inte bara vara för mig själv...? får se, beror på hur sällskapssjuk jag blir.

ska knalla iväg och shaka fettet, puss

Kommentarer
Postat av: nike

haha själv är jag beroende av Riesens..... :P

2008-02-22 @ 13:33:35
URL: http://nikehalvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback