Jag mår sjukt dåligt.

Varför ska ja bli så bakis numera? vad händer i min kropp, trodde att jag skulle avlida hela vägen hem från Amanda. Jag bara häller i mig vätska men detta illamående vägrar gå över. Sen så har jag frisörtid kl 15.00, tror inte jag klarar av det. Tror inte jag klarar av någon förändring i det här tillståndet för den delen heller. Så alla ni som inte var ute och drack igår, var jävligt glada för det.

Mötte robban och johan utanför jobbet, de skulle ut med robin,marcus,sebbe,simon m.f. så jag hakade på och åkte direkt in till stan med dom. Sen kom amanda in och vi träffade nettan, det var en otippad kväll men jävligt kul. Kanske några shot för mycket. Jag och amanda fick med oss matte som hemsläp, han var dock borta när vi vaknade.

Ska lägga mig i ett bad och försöka må bättre, måste ju till frisören,fan..
får se hur kort mitt hår är när dom är klara med mig, läskigt!


image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback