jobbet

Sitter på jobbet och har lunch rast, Somnade väl vid halv 5 och gick upp 7. Jag blir så jäkla stojig då, skuttar omkring och beter mig skumt. Men det är ju tur att jag skrattar och är glad, var ovanligt pigg imorse ändå. Varje gång jag åker till jobbet åker jag förbi en skola vid namn Kullskolan och jag lyckas ändå jämt uppfatta det som knullskolan. Sjukt skönt att det är så härliga människor på jobbet, vet inte hur jag skulle orka annars. Ångest att jag vet hur sjukt trött jag kommer vara ikväll, men vill ändå ut. Det är som en ängel och en djävul på varsin sida av mina axlar. De talar imot varandra och argumeterar om hur min kväll ska bli. Let the best man win. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback