kaffe & promenad.

Jag ställer jämt klockan mellan 09.30 och 10.30 ändå vaknar jag nu. Bara för att jag ska upp så kommer jag inte upp.  Ska ta min "morgonpromenad" nu sen in till gymmet. Ska handla hem lite mat, sen hade jag tänkt kolla på ett par skor. Skulle ha lunchat med amanda, men hon har inte ringt. Lunch tid är ju typ över ändå. Ikväll blir det musikafton på Södra Latin, Amanda ska sjunga, vad vet jag inte. Ska dit med Jossan och anthon, sen kanske Mattias skulle med. Jobbar imorgon och därför blir det en lugn kväll!

mmmmmmmmm, kaffe från pressbyrån i'm on my way!
Har inte kollat om det är sol ute än, hoppas jag inte blir besviken...

Kommentarer
Postat av: johanna

du borde också tjäna pengar på din blogg , klicka dig in på min blogg och bli medlem på länken i senaste inlägget :)

2008-02-22 @ 13:15:13
URL: http://www.jolita.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

jobbigt :/ när man sover längre än man vill

2008-02-22 @ 13:20:06
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback