kurragömma

Igår på förkröket hemma hos anthon var det en del som inte skulle ut. de skulle istället iväg på disco bowling, En av killarna söp sig dyngrak men skulle iväg ändå, två av killarna ville hellre med oss ut. Amanda hittar en av dom i ett minimalt utrymme under trappen. Han står och gömmer sig och säger något i stil med " jag vill inte , jag vill inte följa med" och " dom ringer efter mig men jag vill inte följa med" så amanda tar hand om hans mobil och han står kvar och trycker tills dom gått. Han tar sig mod och kommer upp igen men ser att två av killarna är kvar. så vi går  upp på övervåningen och så säger jag att han kan gömma sig under alla jackor medans jag håller vakt. Anthon kommer upp och frågar vafan vi håller på med och förklarar att dom som är kvar ska med ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback