lördag, te och film.

Somnade ovanligt fort för att sova borta i torsdags. antingen så var sängen jävligt skön eller så var det morris som fick mig att känna mig trygg. Morris är anthons katt, vi blev goda vänner. Annars tycker jag att katter är rätt opersonliga. Dom går sin egna väg dom verkar vara rätt ego. Fattar inte heller på samma sätt som hundar när man ropar på dom. Men Morris is the cat, tänkte kidnappa honom hem men hade så mycket packning.

Gårdagen blev lyckad. Under dagen så knalla jag och axel runt i stan för att hitta present till jossan och anthon. Blev tillslut en barbara som fick heta ulla, glidmedel med svartvinbärs smak och en majsdildo. För att göra det hela lite roligare blåste vi upp ulla när alla var där. Vi skrev något som " När jossan är torr och tråkig och inte vill knulla, så har du nu Ulla" På Ullas rygg, glidmedlet fick hon ha i munnen. Majsdildon har dom förmodligen inte hittat än, tänkte skoja lite och la den i grönsakslådan i kylen. Dom åker till åre en vecka inatt och anthons föräldrar har varit utomlands och kommer hem imorgon. Så ska bli spännande att se vilka som hittar majsdildon... anthon och jossan i sista sekund eller hans föräldrar?!

Vi drog sedan vidare till toxic, stället är väl sådär. Men i rätt sällskap har man kul ändå. Drog mig hemmåt rätt tidigt. gick ut för att röka och mötte en tjej som jag sällskapade med till tunnelbanan, efter ett samtal. Har slappat hela dagen, har varit sjukt skönt. tog mig sedan tillbaka till jossan och anthon för att hämta min packning. MÖtte dom vid Storamossen och skulle sällskapa med dom till elgiganten för att sedan hämta mina grejer.Just när vi går där kommer snöstormen, den där jävla tuva eller nått som dom snackat om. hade skinjacka och tunna jeans, och INGA vantar! Vi gick och gick och gick kändes som om vi skulle besegra mount everest eller något liknande. Var lagom fryst när vi kom in så jag stannade där ett bra tag innan jag tog mig hemmåt igen. Ville stanna kvar dom är så söta så jag vill äta upp dom. försöker suga åt mig lite av deras kärlek, så jag trivs bra.


MEN nu sitter jag här hemma och ensam, har gjort en kopp te och ska kolla på någon bra film. kan vara skönt det med, ska koppla av nu. Sen städa och börja träna imorgon igen. puss och kram 3s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback