Min helg

FREDAG: Tog en långpromenad på dagen Åkte sedan hem och fixade mig. Amanda had emusikal i sin skola efter det åkte vi hem till henne sedan vidare till vimmel och drack vin. Kom hem vid 00.00, lite senare kom Mattias och hans två kompisar hit och kollade på film med oss. De drog vid 03.45, Jag somna .04.30.

Amanda på vimmel
image58


LÖRDAG: Jag går upp kl 07.00 och åker till jobbet vid 08.00. Jobb dagen gick som vanligt och jag slutade 18.30. Ville ha en myskväll och handlade hem massa småplock. Det blev dock inte som jag tänkt mig så tog med allt jag köpt och åkte till amanda och drack. Även då kom Mattias och två kompisar till honom.

image57


SÖNDAG:
Seg som ett as, har precis kommit hem. ska ta mig iväg till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback