Musikal & vimmel.

Har haft en underbar kväll, det menar jag verkligen. Åkte till amandas skola och kollade på 2 olika musikaler, dom var sjukt bra. Älskar att höra amanda sjunga, det ger mig ett sånt där lyckorus. Efter det så åkte vi hem till amanda skulle hämta atlas, hennes hund. vi ska nu vara hundvakt i 1 vecka. Väl där så bestämde vi oss för att kika förbi vimmel en resturang och dricka lite vin. Det var så himla trevligt att bara sitta och prata och inte känna press på sig att dra vidare. Det borde vi verkligen göra oftare, man får ut så mycket mera på det. Så nu bestämmer jag att en gång i veckan ska vi käka middag och bara ha det mysigt. En bekant till amanda erbjöd oss jobb hela sommaren på ett cafe i vasaparken, klart man det erbjudandet! Kommer bli så skönt och trivsamt om vi jobbar tillsammans i sommar, så hoppas verkligen på det här. Nu ska vi dricka te och kolla på någon mysig film eftersom jag jobbar imorgon. hoppas ni har haft en lika bra kväll som jag! puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback