mys med lollo och jossan.

Det gick sjukt snabbt att jobba idag, så nu sitter jag i jossans säng med henne och lollo. Vi ska kolla på fråga Olle och snart kommer fjanton hit. Har inte gjort något speciellt idag, bara det gamla vanliga. Tog en promenad med jossan i det fina vädret, sen körde jag lite styrka på gymmet . pumpa pumpa! sedan iväg till jobbet men innan det ett hemligt uppdrag, wooow!  Hoppas på lika fint väder imorgon så jag kan ta en promenad och stanna nere vid bryggan och ta min lunch där. Fortfarande så finns det möjlighet att bjuda ut mig på alla hjärtans dag, är tragiskt nog singel. Jag som brukar pyssla som fan till morgondagen. Det ska vara hjärtan överallt, mat, skumbad och massageoljor och vad ska jag göra nu? Finns det någon där ute som vill ha allt det här av mig?



puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback