natti natti

Har varit rätt känslosam idag och inte orkat med så mycket. Tog mig iaf iväg till gymmet med lina och tränade lite, inte ens då kunde jag tänka på annat, det som brukar vara min bästa möjliga terapi. Tog ett bad när jag kom hem och gjorde lite andra "skönhets" kurer. Ligger just nu i sängen och ska börja läsa lite så jag blir trött. Imorgon jobbar jag och innan dte ska jag väl försöka komma iväg till gymmet. Tur att jag skrev det annars hade jag inte kommit på att ladda min mp3. Igår hade jag det iallafall mysigt med becca, madde och amanda, girls night.

Försökte spela anden i glaset, som var säkert 7 år sedan sist. visst rörde sig glaset lite, men gick inget vidare. Så blev att vi pratade om spökhistorier och andra konstiga fenomen.

Kommer ihåg för flera år sedan i min förra lägenhet, där hade vi ett vindspel i valvet i hallen. Alla fönster var stängda så det kunde omöjligen ha blivit ett korsdrag. Ändå spelade vindspelet mitt i natten. spoky.

Ska sova gott nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback