not top notch

NU VILL JAG TRÄNA! känns som om jag lagt det på hyllan lite nu när solen skiner på dagarna. Går hellre ut och tar en promenad istället. Men nu ska jag upp käka frukost, sedan ta mig iväg till gymmet för att köra lite. Måste hårdträna inför i sommar, som alltid. Får dock inte ha för höga krav på mig själv, då allt oftast rasar. Skulle vilja sola idag och bli yttligare lite brunare, blir ett beroende..en dålig vana. Läste om ett mirakel piller förut som två norskar hade testat. kommer inte ihåg vad det hette men man blev kåt, brun och smal. Om tillverkarna till detta piller håller fast vid sitt ord skulle det vara framtidens mirakelkur? Dock jobbigt att gå runt och vara tänd på allt när ingen pojkvän finns hemma till hands. Hur som helst skulle det vara värt att testa. Borde börja gå på min "shake-dieter" jag har hemma men de blir så tråkiga i smaken? Skulle aldrig lyckas att enbart hålla mig till dom heller. Jävla fett som vill attackera våra kroppar, Jag skulle vilja vara en hälsosam dietist, inte ha en tanka på att misshandla min kropp med godsaker. Äh nu låter det lite som att jag tar i, det kanske jag gör. Bara så att jag börjar få sommar ångest, dags att sätta igång nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback