pyssel mitt i natten.

Eftersom jag vaknade så sent idag/igår så har jag inte kommit i säng än. Har legat och kollat på californication, det blir bara bättre och bättre, men vad handlar det om egentligen? näst intill bara sex? verkar så. Underhållande är det iallafall. Sen fick jag en spontan ide, jag är sån, ibland kan jag få för mig något och måste bara sätta igång med det. Denna gång var det att sy en tröja av en morgonrock, inte för att jag är särkilt bra på att sy. men just nu är jag i fullgång. Än så länge måste jag säga att det ser mycket lovande ut.

image23image24image25

Bild 1. framsida
Bild 2. från sidan
Bild 3. Baksida med tryck.  

Är dock inte klar, ska sys in mer + dragkedja. Får se om den blir användbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback