rädd för kärleken.

Tröjan är klar och blev rätt nice. Gick en sväng förbi centurm och köpte lite små saker. Kommer aldrig hem tomhänt. Snart så är det dags för att bättra på brännan, eller rättare sagt fixa en bränna. Har upptäckt hur blek jag blivit och det är inte okej. Ikväll ska jag testa på boxning på gymmet för första gången, det ska bli kul. Då får jag avreagera alla mina aggrisioner på stackars lilla lina, hur ska detta gå? undra hur mycket det är som egentligen kommer att komma ut? Har ju haft en tendens att lägga allt bakom mig, försöka att inte bry mig om hemska känslor som kommer på besök ibland. Eller känslor som jag inte tillåter mig själv att känna. Ska försöka att inte slå Lina medvetslös. Sen så ska jag väl inte slå på henne utan på kuddar hon håller i, hoppas jag.


Att förtränga det som får mig att må dåligt har faktiskt fungerat. Eller så är det bara så att jag inte bryr mig. Att jag har kommit så långt nu. Jag har gått vidare, det är jävligt skönt. Det är inte Robert jag saknar, det är "det där" det man delar med någon. Har nog trott att jag inte klarat mig utan honom för att jag i själva verket inte vill vara ensam. Eller så är det också ett försök att intala mig själv att allt är bra eller åtmindstonde att allt kommer bli bra. Jag är livrädd för att gå igenom något liknande igen, samtidigt som jag vet att det  absolut inte är första och sista gången. Livet har sina bra och dåliga stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback