skrattattack

Känns som om jag har skrattat hela helgen, Förutom när jag jobbade igår. Jag och amanda har haft så sjukt kul. Nu är jag helt utmattad och orkar inte gå upp! Skönt att inte ha varit ute på hela helgen. Igår bakade vi tårta istället för ölen vi hade haft i oss om det blivit utgång, antar att det Jämnade ut sig.

Men nu börjar jag faktisk bli lite orolig. Robban skulle ha kommit hem från thailand i fredags eller igår, varför kommer han inte hem? Att ta sitt flyg hem är ändå ganska viktigt eftersom det var inbokat? Har suttit och funderat på massor med hemska saker som skulle kunna ha hänt.. Men sån är jag ju. Tror alltid det värsta. Ska ringa hans mamma nu och höra efter lite.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback