sömnproblem?

Nu har jag sovit i högst 3,5 timmar, och jag vaknar? Jag vaknar utan att mobilen tjuter för att jag ska gå upp? Vad är det för fel på mig? Dessutom vaknar jag och känner ett extremt sug på vaniljyoghurt med russin, Kände inte det där "sova lite till suget" Det som är bland det skönaste som finns när man inte får, när man har en tid att passa. Men nej nej, nu när jag inte har något att passa så får jag inte känna så längre.

Jossan påpekade mitt häxvrål beroende igår genom att säga "du kanske är gravid?" Varför skulle jag vara gravid för att jag inte kan sluta äta eller tänka på häxvrål? Hon påstod att man kunde fastna vid saker och att det kunde vara därför. Har tydligen fatsnat med yoghurt och russin också, var ju beredd att vakna till för att få i mig lite. OM jag märker något mer beroende som börjar framkallas ska jag SPRINGA och köpa ett sånt där gravtest. Ingen bulle ska gräddas i min ugn.

Kl är nu ca 8.00, tänkte ställa mobilen på 10.00! Måste få sova lite, men slutar oftast med att jag vaknar runt 12 då, vilket är för sent för mig. Vill komma upp i tid och träna, och idag SKA jag basta!

NE.. SÖMN TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback