söndagskänsla

Känns verkligen som en regnig tråkig söndag idag. Det är verkligen deprimerande, tog tag i massor av pappersarbete. Har nu stått och rensat bankpapper,betalningar, info från jobbet osv. Det gör ju denna dag mycket roligare, jag verkligen älskar det. Jaja nu är det ju ordning och reda iallafall. Det är så mycket jag måste ordna, så jag skjuter det bara framför mig. Måste diska,tvätta, ringa massa samtal,träna, gå och handla men neeeeeej jag orka bara inte! Klockan springer iväg, blir ju lätt så när man sover hela dagen, för fyfan va bakis jag har varit. Måste säga att det var en mycket sjuk kväll igår.

Skulle vara skönt att lägga sig i ett solarium och bättra på fakebrännan..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback