Tandläkaren.

Vaknade vid kl 11 och la mig i ett varmt bad, kunde inte startat dagen bättre. Pappa kom förbi och hämtade mig så fick jag följa med honom på jobbet för att sedan åka in till min tandläkare i odenplan. Eller min nya tandläkare eftersom min gamla tydligen gick bort för ett halvår sedan. Hade som tur var inga hål, och det såg bra ut. Nu är jag hemma igen och försöker planera kvällen. Först i planeringen står iallafall sushi, amanda är här och vi ska göra egen sushi. sen iväg och sola och träna. Tänker inte äta några semlor idag för det är inget för mig, INTE gott. bara toppen med all grädde. Igår myste jag och amanda och kollade på grabben i graven bredvid, kan inte det hända mig? Inte för att jag har någon grav att gå till men typ "grabben i huset bredvid" . Blir så lycklig av att se andras lycka, vad är inte bättre än kärlek?! Behöver man något mer..


ska kila och köpa avokado och gurka, so long fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback