torsdagkväll

Har återhämtat mig och mår bättre, det var en sjuk jävla natt. satt precis och diskuterade med matte hur sjuka vi var, nästan inte okej! Var hos frisören och antar att det blev bra, har bara så svårt att acceptera att jag klippt mig som vanligt. Börjar bli rastlös och behöver sällskap, mamma är hemma varje torsdag men går alltid efter middagen till janne. Idag gjorde hon tacogratäng, det var sjukt gott. Tycker det är mysigt med en liten dos av mamma sådär 1 gång i veckan, då vi äter middag tillsammans. Annars tycker jag det är rätt soft att ha lägenheten för mig själv (brorsan sitter inlåst på sitt rum).

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra.. kanske städa upp högen med kläder som sakta växer till ett berg i fotöljen. Jag borde gå ner och boka tvättstuga också, tycker kläderna blir så hårda i tvättmaskinen här uppe. så tvättis is the shit. Hoppas på en tid imorgon.

Blir nog så att jag antingen träffar min kära vän robin eller magnus ikväll, eller bara lägger mig och sover. Beslutsångest som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback