trött idag, sova sova sova!

Vaknade runt 7 imorse, hade svårt att sova inte konstigt att jag bara sover och sover och sover. Somnade ju runt halv 4 imorse också. Hur ska jag somna inatt? Har sovit flera timmar på dagen, slocknade och vaknade nyss upp i jossans säng. Orkade inte vara hemma idag, så efter min, jossans och amandas promenad så knalla vi hem till jossan och åt middag med hennes mor, nu är amanda påväg hit åter igen. Tonight is the night, Doris ska få en larv. Spännande... har aldrig sett min gullunge gå till att attack förut. Förövrigt blir det en mysig kväll med tjejerna, ska fixa iordning lite grönsaker och dipp nu så vi ska bara kramas framför tv'n.

Håller på att planera Gotland också, det ska bli riktigt nice. Tror att det blir jag, Jossan, Amanda, becca och Anthon och hans kompisar, mysigt! Picknick och bad på dagarna och göra visby osäkert på nätterna. JAG ÄR TAGGAD TILL 110%!

En vän sa till mig "Inget förvånar mig längre" jotack jag måste säga detsamma. Nya dörrar kanske har öppnats?! Tackar för det isåfall och struntar i att lägga ner min energi på tjaffs om oskrivna regler.


kanske lägger in en flashig video när Doris anfaller sitt byte, hon är sötare än vad man tror. Nu ska jag fokusera på Outsider där de visar Konstiga förållanden, ja människan är en skum varelse.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback