vakna med the voice!

Ligger i sängen och tittar på vakna med the voice, alex schulman gästar. Dom skämtar mycket och underhåller mig en morgon som denna. MEN vad gör jag vaken nu? eller varför vakna jag för 1 timme sedan? bra fråga.. Just nu skulle jag vilja gå ut och ta en långpromenad, jag ser hur solen lyser genom persiennerna. Trodde jag drömde igår när jag vaknade till och såg hur solen strålade där ute. Tyvärr så varade det härliga vädret inte tills jag vaknade så kanske bprde jag ta vara på det idag, eller göra en chansning. Ska sova 2 timmar till sen ut och promenera om solen lyser! Sen går jag till gymmet och kör styrka bara. Ska iväg till jobbet sen därför måste jag sova ut idag, precis som alla andra dagar (inte jobba alltså). Att sova är det skönaste man kan göra? det måste alla i världen hålla med om?


Zzz..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback