allt eller ingenting.

Nu är det slut på den här röran, jag vill intala mig själv det iallafall. Jag har inget val, Kan inte sjunka så lågt, kan inte svika min självkänsla mer nu. Tänk vad ett förhållande kan ställa till med. Känner mig som två personer, ibland är jag så himla stark och mår så himla bra. För det mesta faktiskt, så varför skulle detta inte gå? Men ibland kommer den svaga theres, och gör tvärt emot sin vilja medvetet, för att må bra för stunden, för att sedan återvända till verkligheten. Borde ifrågasätta mig själv hur jag egentligen tänker? Det enda jag kommer på är att eftersom jag inte får det jag vill ha, tar jag det lilla jag får. Jag behöver mer än så, det räcker nu. Ska se till att må lika bra som jag gör utan dig.


inspirerande....

Gud jag önskar
Att det vore föralltid
Det jag har med dig
Men jag lovar dig
När allting är slut
Den sista du ser - är mig
Och den sista du hör - är mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback