allt har en mening?

kl är 23.43 , för en stund började jag klä på mig och var redo att dra iväg. Nu ligger jag i sängen och tack gode gud, va skönt det här är. istället för att vara ute och springa och komma hem vid 2-3, när  jag jobbar 8.45 - 18.30 imorgon. Inte så svårt att lista ut det smartaste alternativet

att ligga eller inte ligga det är frågan..

Fick sån himla ångest för att min vän fritiof berättar för mig att jag absolut inte bör träna när jag är sjuk. Det vet jag ju själv men försöker glömma bort det ibland. Så jag tänkte om jag inte får träna då ska jag fan köpa godis och svulla. Så jag såg till att komma upp ur sängen och knalla iväg till video affärn. Chips och godis, det kan inte bli mycket värre. Men om jag ska ligga här hemma och vara sjuk då ska jag fan tycka synd om mig själv, och ha det bra. Snart blir jag nog frisk och då börjar allt på allvar. Ska väl träna minst 4 grr i veckan. Börja gå på yoga och boxning fasta dagar.

Ska sätta på 2a avsnittet från 2a sesongen på heroes, kollade tidigare ikväll men somnade. Hoppas på att somna och sova hela natten lång nu med, annars måste jag ta fram en bok att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback