Borde jag inte vara trött..

Gick i säng 23.00 igår, började kolla andra sesongen av heroes. Klockan blev halv 5 innan jag bestämde mig för att sova. på grund av stormen ute somnade jga inte förns halv 6 och klockan ringde 7.. fick sova 1½ timme sen åkte jag till jobbet. lia på jobbet hade missförstått sina extra tid och trodde att hon öppnade som jag skulle göra. Så vi bytte tid och jag började 12.00 istället, ringde och väckte tommy som bor i samma hur som ica och tiggde sovplats! bara för att jag tryckte i min en koffin tablett innan jag åkte hemifrån så låg jag och kände pulsen och kunde inte sova, men hämtade mp3n och Enya gjorde susen. Vaknade 11.50.. gick ner 1 trappa och började jobba. Ska nog sova där varje fredag innan jag jobbar :)..

ska mysa med becca nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback