Första inlägget!

Har skapat en ny blogg, ville inte fortsätta på min andra p.g.a olycka och otrevliga inlägg. Nu är det nytt år och nya möjligheter, tar det som en ny start i livet. Nya krav på mig själv och nya äventyr. Det som varit lämnar jag nu bakom mig, för att  finna ny lycka eller nya problem, det visar sig med tiden.

Framöver ska jag ägna mycket tid åt mig själv, se till att ha hälsan på topp. Ska träna regelbundet, sluta röka, och trappa ner på festandet. Har äntligen lärt mig att vara själv ibland, att inte alltid ha någon här hos mig. Då jag känner mig riktigt ensam så börjar jag oftast städa, vilket är bra för att det oftast inte blir gjort annars.

Har nu  börjat gå till gymmet igen efter ett långt uppbehåll! 
måndag 7/1 - gym 1½h
tisdag 8/1- gym 1½h
Onsdag 9/1 - gym 1½h
Torsdag 10/1 - promenad 1h
Idag fredag 11/1 - vila!

Så har veckan sett ut och känns som en bra start, även fast jag inte kunnat gymma så hårt.  Bihåleinflemationen kom tillbaka, sjukt jobbigt. Men bara hoppas på att jag blir bättre snart, och kan köra igång så det ryker.

Imorgon om jag känner mig bättre så blir det yoga kl 10.00, någon gång måste bli den första! :)




Kommentarer
Postat av: Martin

Skicka ett mail väl... =)

[email protected]

2008-04-14 @ 03:43:32
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback