Hemma.

Kom precis hem, gud vad skönt. På grund av min "obehagliga sjukdom" så fick jag sova hemma hos adam. Jag vägrar åka själv och gå själv mitt i natten. Har sovit nästan hela dagen, har varit otroligt seg. Nu klarar jag gott och väl att hålla mig tills den 1 Februari. Skrev tidigare att jag saknar att ha någon och att vara älskad av någon. Igår fick jag höra av en killkompis att han älskade mig och skulle göra vad som helst för mig inprincip hela kvällen. Så det räcker och blir över.

Ska kolla ett avsnitt av Gossip girl sen försöka piggna till och ta mig iväg till gymmet. Blev inte av i förggår eller igår, så sitter här med lagom ångest.

image6

Hey you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback