i'm back, tisdag.

Tog en paus från skrivandet märkte jag. Varje dag har väl varit sig lik senaste dagarna, förutom att lönen kommit och man har kunnat leva en smula lyxigare. Motivationen för träningen är verkligen bra och jag rör på mig varje dag. Har bestämt mig för att simma 1gång i veckan, yoga 1 gång i veckan och boxning 1 gång i veckan, annars bara träna självständigt. Ser dock inget sörre resultat men det kommer. Om inte så mår jag ändå bättre i mig själv.

Har upptäckt batun på gymmet efter ca 2 år, cool. Har ju alltid vetat att den finns men bara inte bastat. Så nu tänker jag bada bastu när jag hinner också. Sjukt skönt att koppla av antingen själv eller med någon. har blivit som ett beroende. Föredrar nästan att träna själv, igår var jag i simhallen med becca och casandra. De gick och lekte i baby poolen, INTE barnpoolen. Tror de körde ett skepp kommer lastat med massa flytande leksaker. Sen stack de iväg och bastade medans jag hade typ 20 längder kvar att simma.

Ligger och tänker på vad jag har för planer idag. Becca ligger och sover i min säng, lär ju inte få med henne på något kul. Hon hade maraton på Gossip girl inatt, 13 avsnitt...så smyger nog iväg och tränar snart, köper frukost och går hem lagom tills att hon vaknar.



KRÄFTAN

22/6-22/7

En avkopplande tisdag är precis vad du behöver, undvik stress så kommer många problem att gå upp i rök.



okej?!.. vi får se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback