inte hemma!

Sitter här borta i storamossen hemma hos jossans pojkvän. Hjälpte jossan att fixa lite saker inför imorgon, och ska även finnas till hands då. Fick med mig en veckas packning eftersom jag inte valt vad jag ska ha på mig. Något enkelt eller något åt det lite finare hållet...hmm.

SAKNAD.
Jag saknar någon att krama på
Jag saknar någon som håller om mig på natten.
Jag saknar någon att överaska.
Jag saknar söta kärleksfulla sms.
Jag saknar någon att äta middag med.
Jag saknar någon som skulle sakna mig.

Jag är trött på att krama kudden. Har så mycket mer än det att ge..
Tänker inte leta, det kommer...tids nog..


ibland kan jag inte fatta att det är över, efter 3 år så är det över.
allt har en mening! godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback