ljudbok?

Efter mitt senaste inlägg piggna jag till och gick ner till centrum för att möta jossan. Vi lallade omkring där ett tag och letade väl inte efter något speciellt. Fick med mig ett täckstift från make up store och en plånbok och hårspänna från glitter. Klarar inte av att komma hem tomhänt. Becca hade precis vaknat när jag kom hem så vi åt frukost  tillsammans sen la vi oss i sängen för att se på film. Orkade inte hänga med och bestämde mig för att gå till gymmet istället! Tränade hårt idag, har nog inte svettats så mycket under något träningspass. Bra skit! Sedan har jag tagit ett bad och ätit middag med becca.


Sitter här ensam, är trött på serier (har sett de flesta), orkar inte komma på en bra film att se. Så jag kom på att eftersom jag inte orkar läsa så kan jag ladda ner en ljudbok! spännande att se om det är något för mig eller om jag somnar. Adam tycker att jag borde skämmas som gör det, det är för vuxet för mig. Men jag tänker göra det ändå, kanske byter jag ut mina serier mot ljudböcker. Only time can tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback