ragga? haha

kom in på en sida med raggningsrepliker, kul. Den som använder någon av följande bjuder jag på öl nästa gång vi är ute!

Vilken fruktansvärd tröja, ta av dig den genast! 1 öl

Jag är brandman och du är het, ska jag svalka dig med ett sprut? 2 öl

Om du var den sista kvinna på jorden så skulle jag ha sex med dig. 2 öl

den är inte lång men den är smal. 1 öl

tjena biffen , varför står du har och steker? 1 öl

Äh, vi struntar i förspelet va? 2 öl

Det var jag som sket på dansgolvet. 2 öl

Kan du komma med brödet, korven börjar frysa. 1öl

Ska vi gå hem till mig och göra det som jag ändå kommer att berätta för alla att vi gjort? 2 öl

Har du nånsin gjort det i en porsche? 1 öl

Tycker du mitt utseende suger så kanske mitt undeliv duger ! 2 öl

Dina tänder är som stjärnor - gula och långtifrån varandra! 2 öl

Här ta min mobil, jag ringer dig sen! 1 öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback