sängen, drömmar och ingen yoga.

Skulle ju testa på yogan på gymmet idag, men vaknar inte överhuvudtaget av mitt alarm. ställde klockan på 9.00 och 9.20 inget  minne av alarmsignalen. Så jag vaknar nu istället, för kanske 15 minuter sedan. alltså har jag snart legat i sängen 48h om jag bortser från dom gånger jag vart på toa  eller käkat. är väl inte mer än 5 meter till både kök och toalett. Men man ska väl slappa när man är sjuk? känner mig till och med bättre, fast inte redo för att jobba imorgon. Men orkar inte ringa runt och få en ersättare och så behöver jag pengarna.

Inatt, imorse eller idag så drömde jag att det var som i Desperate Housewives en enorm tornado, eller det var inte bara en utan 3 tror jag. Sjukt läskigt , vi stod där och kollade ut genom fönstret  när den bara kom närmare och närmare. minns inte mer tror någon kille dog.

Jaha nu har jag sovit bort hela dagen, måste göra någon form av träning idag. Får kola med jossan om hon vill gymma eller ta en promenad med mig. ångest ångest ångest, inte två vilodagar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback