stolt över mig själv.

Jag är faktiskt stolt över mig själv och känner att jag har motivation till träningen den här gången. Det är ju faktiskt inte så länge kvar till sommaren, tiden går snabbare än va man tror. Jag har gjort någon form av träning varje dag nästan, missade väl fredag och lördag förra veckan när jag var sjuk. Annars har jag faktiskt gått till gymmet och gått promenader SJÄLV! För att alla jävla slapptaskar är så slöa. Skulle vilja gå på yogan på gymmet ikväll, men vill ha någon med mig.. ingen har någon större lust verkar det som. Så antar att det inte blir av, tog min långpromenad nyss så känner inte att det är ett måste. Hoppas lina skaffar gymkort snart...

Ikväll.. snart .. ska jag börja laga mat, mamma är hemma för första gången på länge så jag ska fixa lite tacos. Är ledig i en vecka nu så ska verkligen se till att bli super frisk!  ciiiiiiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback