uppe med tuppen.

GOOOOOOOODMORGON!
Idag vakna jag redan vid kl. 8, känns som om jag börjar ställa tillbaka dygnet. Jag låg och lyssnade på den där ljudboken jag pratade om (män som hatar kvinnor). Om jag ska vara ärlig så blir det lätt långtråkigt och ibland glömmer jag bort att lyssna och tänker på annat. Alla har pratat om att den boken ska vara så bra men än så länge fattar jag ingenting. Så jag somnade igår, drömde så sjuka drömmar. Jag kommer ihåg flera stycken eftersom jag vaknade av rösten från ljudboken lite då och då.

Känns som att jag har så mycket att göra idag, så lika bra att vara uppe i tid. Ska iväg och handla massor nu, sen ska jag städa, gymma jävligt hårt (blev inte lite godsaker på jobbet igår), basta, köpa present, möta amanda och sen möta jossan och anthon för en myskväll! Har bestämt mig för att göra en smörgåstårta och bjuda dom på, sjukt gott. Imorgon är den stora dagen, den stora festen och det stora spritintaget. Imorgon ska vi leva livet!  IMORGON SKA VI FIRA!

image19

Kommentarer
Postat av: sanna

skönt att vakna tidigt

2008-01-31 @ 09:53:09
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback