att vakna för sent..

Jag har börjat sova allt längre på mornarna, vet inte om det är skönt eller inte. Känner att jag blir lite grinigare när jag vaknar sent än om jag går upp i tid. Innan jag ens hade vaknat skulle jag börja planera kvällen, Antingen allsång eller ut till Amandas land. Just nu har jag inte lust med något pg.a mitt dåliga "vaknasentpåeftermiddagenhumör". Just nu vill jag bara bli hungrig och kila ner till sushin, det börjar bli jobbigt, som ett beroende. Jossan ringde precis och ville sola men för att göra det var jag tvungen att följa med in till stan och köpa en bikini underdel till henne. Det orkar jag inte heller. Så det blev inte av. Får väl lägga mig på balkongen och vänta på bättre tider. Har bestämt att jag ska träna med mamma idag men det lär bli lite senare. Jag börjar bli rastlös och bekväm för att jag inte gjort något speciellt på länge. Men imorgon bli det förmodligen utgång, kanske behöver träffa folk och komma igång lite. Mormor kom förbi med smooties igår, ska ta den som jag har kvar så piggnar jag nog till!


Det är jordgubb-banan som står på menyn. Mangon va jättegod och fruktig. En bra start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback