bortskämd snorunge.

Godmorgon! Nu har Robban precis åkt iväg, precis som vanligt på måndagmornar. Jag blir jämt pigg och redo för att åka jag med. Men icke, nu har vi en liten lucka tills på torsdag. Så nu är det bara att sakna sakna sakna. Igår kände jag mig som en liten bortskämd snorunge, jag skulle ha sushi och så var det bara. Var redo för att pressa fram tårarna om det skulle behövas. Robban kom till mig vid 21.30 ungefär, efter många om och men så åkte vi in till Mandarin city. Dom har ju öppet fram till iallafall 22.30, så man får kalla det räddaren i nöden. Gissa och jag blev lycklig, vet inte hur många gånger jag sa att jag faktiskt älskade honom, Jag älskar sushi också. Gud så gott det var, jag vill ha nu till frukost, lunch och middag! i'm stuck. Jaha istället för att ligga här och tänka på mat så kanske man ska lösa korsord. Eller en bok kanske låter bättre, så man blir sådär sömnig i ögonen igen.


California rolls är favoriterna, mums.

Kommentarer
Postat av: lillavild

jag förstår dig. sushi är det godaste som finns, och i synnerhet california rolls.

2008-07-14 @ 23:06:12
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback