en bulle i ugnen kanske..

Jag är vaken, känns som att jag vaknat tidigt några dar nu. Att somna om har jag ingen lust med, men vad ska jag annars göra? Jag mår lite illa varje morgon och har verkligen ingen lust att äta frukost trots att magen vänder sig ut och in. Har känt mig överkänslig senaste dagarna. Det är som att jag kan bryta ihop för minsta lilla. Jag gråter till de flesta filmerna jag känner en enorm saknad efter två dagar, jag måste ha sötsaker och mina pattar är ENORMA! Kan det möjligen vara så att jag är gravid? Jag tror det!

Känner att det snart är dags att ställa ett ultimatum. Allt eller inget? Känslorna börjar styra över mig nu, jag som varit så stark och gått vidare är sårbar igen. Antingen så lägger vi ner allt eller så satsar vi, svårare än så är det inte jag vill inte vara något mellanting. Det är väl bäst att ta sig ur detta innan man blir för känslomässigtstörd och i slutänden sårad. Så inom några dagar faller alla bitar på plats glad eller sårad. Only time can tell.

JAG ÄR HUNGRIIIIIIG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback