fjortisgala på allsång.

Jag är vaken, sa väl godnatt för ett par timmar sedan. Men icke, Lucille ligger och sover men för mig är det inte riktigt dags än. Jag sitter istället här och äter upp det sista godiset från ikväll, mums! Då får ni skrika fati fati och så besvarar jag det med mina steg BOMBOM. Så jag lär mig att man inte ska äta godis såhär på natten. Och in med en gudis till i munnen, mums igen! Jag kollade på Knocked up, den är rolig. Såg den utan text förut så antar att jag inte fattat exakt alla skämt (min engelska suger). Om ni inte har sett den så är det på tiden, var väl bara det jag ville komma fram till angående det. Fick en förfrågan över msn precis nu om vi inte ska gå på allsång på skansen imorgon,  skulle vara sjukt mysigt om vädret tillåter. Senast jag var där sjöng idol Sebastian, och jag smälte. Jag var helt hookt på honom! Kommer ihåg att vi stod näst längst fram och hon precis framför mig fick sjunga med han i micken. Gissa om jag stopd och gapade, men å andra sidan hade jag inte velat sjunga. Om jag ändå skulle envisas med att sjunga för att ta chansen, skulle nog alla besökare springa mot första bästa nödutgång. Så illa kan det nog låta om jag sjunger, så jag sjunger bara till väldigt högmusik eller i duschen, dock med hög musik där med. Alltså när jag bli överröstad.

Dessa uppträder imorgon:

Magnus Uggla, Sanna Nielsen, Eva Dahlgren & Peter Jöback och E.M.D (Erik Segerstedt, Mattias Andreasson, Danny Saucedo).

Vet inte vad jag tycker om att E.M.D sjunger, tror ni inte alla fjortisar kommer samlas på samma ställe? Tycker det låter rätt skrämmande! Kan tänka mig hur det blir som i världens jävla rockkonsert, de längstfram får svårt att andas. Trycket från fjortisarna blir för hårt och någon dör endast för att dom vill ha en liten touch utav Erik, Mattias eller Danny. Tragiskt. Men inte ska man vara bitter, jag kan ju alltid gå en sväng och kolla på djuren. Ja jag vet att det kommer vara djur överallt, men de riktiga är mer intressanta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback