Framme i Luleå

Vet ni när jag gick upp imorse? Klockan 4 på morgonen då hade jag fått 1timme sömn eftersom jag la mig vid 3 tiden. Klockan 04.25 var vi påväg hit, första 60 milen gick snabbt ungefär lika lång tid som sista 40. Jag blev fachinerad av Sveriges natur, solen sken och det var otroligt vackert påväg upp. Om jag hade kunnat ta bilder hade jag gjort det, men vi åkte ju i full fart. När vi kört förbi Umeå blev det mulet och började spöregna, Vilket gjorde att det tog mycket längre tid. Men fram kom vi och jag måste erkänna att dte var jobbigare med tåg för några år sedan. Här ska jag vara tills på lördag, ska bli skönt och avkopplande. Jag har fått en helt underbart söt kusin, första gången jag träffade henne. Hon fyller 1 i september och vi klickade direkt. Hon har världens sötaste bebismin, ska försöka fota. Har varit hemma hos farmor och farfar på middag också, fast matlusten var väl sådär mår rätt illa titt som tätt. Just nu sitter jag hemma hos en av mina 3 farbröder här uppe, det är här vi ska bo. Farmor tyckte att vi skulle åka in till stan och ha en tjejkväll Jag,farmor, Nelly och hennes mamma medan killarna åker ut och super på landstället. Det låter superbra, när jag är i nyktert tillstånd kan fulla människor gå mig på nerverna.


Vid en rastplats straxt efter Sundsvall, dags för frukost!

Natur, ni ska bara veta hur vackra sjöar vi åkte förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback