Godmorgon!

Gäsp och godmorgon! Skulle åkt iväg till blå lagunen men blev inte så. Så trött och seg dom jag är hade jag nog inte orkat ligga i solen hela dagen ändå. Möter istället upp mamma lite senare för att umgås med henne istället. Innan de ska jag se till att äta upp min jordgubbskräm och kanske ta en promenad eller somna om en stun? Har sovit lite halvdant sen Robban åkte 05.30 imorse. Nu får jag se om tiden går fortare när jag är hemma och saknar, vi ses ju på torsdag. Imorgon ska jag ner till mormor och morsfars stuga i bergshammra med mamma och sen till adam där vi ska laga käk och spela tv-spel. Så morgondagen lär gå undan. Skulle behöva ha en stor städdag också, måste få plats med nya tv'n. Pappa kommer förbi med den i veckan, va bekvämt det kommer bli att ligga i sängen (ännu mer ?)

Ne dags att äta kräm och ta en promenad i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback