hejdå!

Något får mig att vilja fly ifrån alla som står mig nära. JA, jag är jävligt känslig just nu. Jag kan inte sluta gråta för saker som aldrig hade fått mig till tårar annars. Men jag anser att folk skiter ganska fullständigt i mig, jag känner mig ganska obetydlig. Visst jag vet att det kan vara att ta i, men det är så jag känner just nu. Jag kan inte rå för alla känslor som strömmar genom kroppen, jag har ingen kontroll. Åker iväg från allt, jag flyr på något sätt. Där det bara är jag, mina korsord, en bra bok och filmerna på datorn. Jag behöver tänka, för det finns så mycket att tänka på just nu. Är inte ens säker på att jag finner några svar. Men att vara för sig själv och slippa känna besvikelse, det ska bli skönt. Får väl stänga av mobilen, för tänk om ingen skulle söka mig? Hur ensam skulle jag inte känna mig då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback