hemmafru

Godmorgon, jag sitter här och äter frukost just nu. Fick skrapa fram det sista vi hade i kylen så det blev en äggmacka, ett glas mjölk och vaniljyoghurt med någon typ av puffar. Dags att handla lite, känns lite ont om pengar just nu, sånt gillar man ju. Klockan slog precis 8.00, jag sitter här och undrar vafan jag gör vaken. Robban ringde och väckte mig för att jag skulle uppdatera honom om hans kontouppgifter. Mamma var också vaken så vi tog en kopp te och började baka bröd, and here we go! Bakade aldrig bröd igår, Amanda kom och vi löste korsord och myste framför film istället. Mamma sitter här mittemot och har stulit ett av mina korsord, det uppskattar jag inte..så ingen hjälp av mig! Snart har brödet gäst och det är dags för att agera hemmafru igen!



Allt känns så mycket lättare om man vaknar tidigt...jag är inte alls på "hata alla runt omkring morgonhumör". Kanske är det för att det bara är min söta mamma i närheten. Ne upp tidigt, det är bra skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback