Jag har älskat dig hela tiden..

Jag vill bara skrika hur mycket jag egentligen älskar dig och att jag alltid gjort det. Visst har jag förträngt det efter vad vi har gått igenom. Men jag förstår nu att det bara var ett rop på hjälp. Önskar att du kunde känna likadant igen. När ska jag få säga de tre orden innan vi somnar på kvällarna? När ska jag få avsluta samtal och sms på det viset? Även fast jag inte säger det så vet du ju att jag gör det, varför kommer det inte ut? vad är jag rädd för? Att inte få höra de orden du en gång sa till mig?



Har jag förstört det vi en gång hade eller finns det hopp?

Kommentarer
Postat av: gått igenom samma dilema.

den första kärleken rostar aldrig, så är det även från hans sida, Är han fortfarande kvar vid dig efter det ni gått igenom sa du, då är det ganska uppenbart vad han känner, Vänta inte för länge satt ordet flcikvän bara blir vän, men den första kärleken är alltid den starkaste, om du vill ha allt måste du ge allt.





önskar dig lycka till.<3

2008-07-25 @ 01:34:07
Postat av: theres

Tack :)

2008-07-25 @ 10:57:19
URL: http://theresc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback