Min mamma är bäst

Klockan är snart 04.00 och jag är fortfarande vaken, har känt något ångest liknande. Allt går upp och ner så hoppas att jag vaknar upp på toppen humör, måste nog ha mycket sömn för det. Mamma hade också problem med att sova så hon kom upp och höll mig sällskap på en kopp te. Vi satt och pratade massor om väldigt djupa saker jag inte haft en aning om tidigare. Känslig som jag är satt jag med tårfyllda ögon när jag fick höra vad min älskade morfar gått igenom i sitt liv. Vi pratade även om mycket annat och jag är väldigt glad för att vi har en sådan öppen relation till varandra jag och mamma. Vi pratar om allt hon är som min bästa vän, jag vill också vara mitt barns bästa vän i framtiden. Man ska inte vara rädd för att prata öppet om saker för trots olika åsikter så ska familjen alltid stötta och finnas där. Min mamma vet ALLT jag gjort bra och dåliga saker, men hon klandrar mig inte. Då kommer man tillbaka, det är inte så att jag inte fått höra att jag gjort fel för det har jag. Men jag har liksom inte blivit straffad och sedan varit rädd för att öppna mig. Jag måste visa Vart vi var idag, det är så nära men så mysigt där nere i stugan. Varför har jag inte åkt dit med någon tjejkompis och bara grillat en kväll och haft det mysigt. Mer sånt tycker jag!



Här vill jag vara oftare!

Blommor blommor blommor

Mamma <3

Mamma fotar mig (hatar att vara med på bild som ni säkert märkt)

Mormor plockar hallon

Morfar ska också plocka hallon

Lite sallad till lunch

Vattnet ett stenkast bort

 Den lilla stugan

Mormor och morfar <3 (morfar & mormor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback