Nattbloggar

Natt och natt klockan är bara 00.40 just nu, men trött är jag. Jag och Lina bestämde oss för en tjejkväll, så vi åkte in till Mandarin city. Jag ville ju marknadsföra deras goda buffè, ni som läser min blogg vet att jag kanske varit där 6 gånger nu senaste 3 veckorna. DOM HAR SUPERBRA SUSHI BUFFÈ! Jag är numera stammis där. Vi åt och åt och åt tills vi rullade hem. Tycker dock att det var lite jobbigt att ta tuben, annars åker vi jämt bil dit. Lat som man är! Vi hade bestämt oss för att spela biljard efter middagen men då vi diskuterade om vi skulle spela i Fridhemsplan eller Odenplan kom jag på att jag glömt flytta över mitt leg till väskan jag använde. Så då var det rätt kört, är det inte konstigt att man måste visa leg för att komma in/spela? Visst det serveras alkohol där inne men om man inte ska dricka då? Man kan ju ha kul och spela utan alkoholen. Riktigt dåligt, vi fick åka hem orkade inte ens försöka då Lina gjort det förut. Men väl hemma i sängen så är det rätt skönt. Ska nu sätta på Freaky friday, somnar lättare till filmer, vill somna snabbt så jag kan drömma om (min?) prins. Snart plingar Lina hysteriskt på dörren för att jag ska vakna (tiden går ju så snabbt när man sover).


Puss och godnatt kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback