Party poooper



Hejsan allihopa! Här sitter jag ensam i en lägenhet i Luleå. Jag sitter här och äter chips och krispiga ostbågar medan de andra är ute och roar sig. Var med till en viss del, vi gick ut och käkade middag allihopa på en resturang. Sedan skulle det bli fest, Anna-karin min farbrors tjej åkte hem till deras lilla bebis och jag åkte till farmor. Farmor har en läskig hund så jag kände att jag ville sova här hemma (här där vi bor). Ensamt men skönt på någto sätt, lugn och ro. Jag har inte lust att festa, det är inget för mig nu. Jag tycker röklukt luktar illa, ber pappa stänga igen balkongen när det är dags. Jag är faktiskt stolt över mig själv, party tessan har nog gått och blivit tråkig! Och vet ni det ska jag fortsätta med :D

Lika bra att jag inte följde med ut ikväll, hade tjatat om att gå hem tidigare än alla andra och bara varit en party pooper. Fick en trevlig stund med farmor också då vi satt och pratade om allting, min älskade farmor. Ska slå på en film och somna, dröma om min älskling och komma ett dygn närmare honom.

Ni som är ute och super, kom ihåg varannan vatten ;)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Känner konstigt nog igen mig i att rökluft och så inte var en hit... plus att man blir en partypooper men det beror nog på tröttheten, haha.

2008-07-27 @ 16:37:47
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback