Playstation3 - Racing

Kände mig ensam och tråkig så jag gick in i vardagsrummet och gav det en chans. Det där som killarna håller på med kväll ut och kväll in. JÄKLAR vad kul det var! Fösta gången tävlade jag mot datan, visst kom jag sist men skötte mig jäkligt bra. Andra gången mot pappa och VANN. Nu precis tredje gången mot min farbror och ledde första varvet och låg sedan 3 sekunder efter vid mål! Har bara spelat 3 gånger och damn jag är bra. Har alltid haft svårt att komma på saker jag är bra på, då brukar det väl typ låta "jo jag är väl bra på att laga mat" men Bildspel ska få vara med på "vara bra på" listan framöver, yeey. Nu ska jag ut och spela mer, dom får passa sig. :)




I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback