Schyssta lökar

JÄKLAR, jag har heta pattar! Vad fan händer, hur blev dom silikon på 1 vecka?! Snälla stanna kvar såhär nu! Hade gärna visat er bild (med tröja), men det vorre kanske lite konstigt. Men jag kan inte tro att det är sant, hur det kan gå så fort. Tänk om det nu skulle visa sig att jag inte var gravid, då måste det vara ett mirakel (för du får jag ju ha kvar dom). Haha men nog om bröst. Nog bara jag som är fachinerad. Ikväll försöker jag få med lina på resturang, käka, prata och ha trevligt bara. Hanna ville komma in efter jobbet, jag skulle vilja gå vidare till något mysigt ställe då, kanske bara ta en kopp te och mysa. Om de andra vill ut på krogen är jag rätt på, jag kan dricka vatten. Känner stort behov av att umgås just nu, sällskapsjukan kanske är tillbaka. Nu börjar jag bli sugen på sushi så hoppas lina ringer snart och vi bestämmer något! Förlåt för mitt jävla tjat om sushi. Jag spelar min Nordman skiva just nu, den gör mig lycklig. Va musik kan vara bra!

Nu ska jag göra mig fin, om det nu går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback