Shopping i luleåstad

Gokväll! Idag åkte jag och pappa in till Luleåstad och gled omkring, väl där mötte vi farmor som joina oss. Jag shoppa de verkligen loss på rean och ska in imorgon igen. Då ska jag och farmor ha en heldag i stan igen, glömde hämta ut tröjan ja la undan så hoppas verkligen den är kvar imorgon! Visar mina köp då. Just nu sitter grabbarna och ölar och spelar tvspel, mina två farbröder,min bror och pappa alltså. Jag har dragit mig undan lite, så jag sitter här. Vi har ätit en supergod måltid som bestod av klyftpotatis och grillspett med massa tillbehör, mumsigt!

Vet ni? jag har slutat röka har nu varit utan i tre dygn och innan min födelsedag (då jag unnade mig) tre dar med. Klart jag känner av, men det här klarar jag! Håll tummarna för mig :) jag ska bli ickerökare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback