ska hämta hem mina älsklingar

ÄNTLIGEN har min klännings från stylebystars kommit och mina skor ligger kvar och väntar på mig. Ska hämta ut de idag och försöka storhandla med mamma. Jag älskar ju att bränna pengar. Imorgon fyller jag år, då blir det 5kamp på grönan. Var grymt länge sedan jag var där, ska bli kul. Igår kom Robban som han brukar göra på torsdagar, det var mysigt. Även om jag inte kände mig på humör låg mest och funderade på hur allt skulle bli framöver. Ska verkligen tänka på vad jag vill nu när jag åker ifrån honom, för vem vill ha något mellanting? Då kan jag lika gärna lägga ner helt. För aldrig att jag vill må som förut. En annan tanke som jag inte kunde undgå igår var att om jag aldrig lämnat honom, skulle vi fortfarande varit ett par då.. hm det vet man ju aldrig. Hur som helst så skulle vi äta sushi men han var inte sugen så fick äta ensam, efter maten gjorde jag lite efterätt, jordgubbar med choklad och mango i bitar, mums! Nus ka jag läsa lite, som vanligt. Är helt fast i min bok.


Bättre blir det inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback