Snart startar den eviga resan.

Hej där! Sitter just nu hemma hos pappa, om några timmar bär det av emot Luleå. Igår fyllde jag år och vilken mysig födelsedag jag hade. Jag och mina närmsta vänner spenderade kvällen på grönalund, där vi drinkade och åkte några åk. Jag hade verkligen en toppen kväll, tack mina älsklingar. Tidigare på dagen var jag och Robert och käkade buffèn som vanligt. Nu imorgonbitti sticker jag kommer sakna den där värmen jag får varje natt. Kommer också få känna saknad och säkert få reda på vad jag egentligen vill med allting. Nu tänkte jag lägga mig och läsa ut boken för att under resan imorgon börja på en ny! här får ni se skorna också. puss och sov gott.


Kommentarer
Postat av: hannsi

AWESOME! supersnygga :D puss på dig

2008-07-22 @ 02:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback