sol, musik och en bok.

Ber om ursäkt för mitt psykbryt igår, rätt kul att läsa sånt dagen efter. Mina tankar måste varit rätt flippade. Mamma vaknade iallafall till igår och vi tog en cigg och tände ljus på balkongen, det var lite mysigt. Idag har jag legat och solat på balkongen mestadels av dagen, ensam. Fast har läst en bok och haft nordmans sköna röst i bakgrunden, så behöver inte klaga idag. Hittade också min sladd till mobilen, den låg inte alls i Robbans bil, förlåt att jag ljög. Ska ladda upp bilderna jag tagit under veckan. Imorgon ska jag hämta ut mina skor från Steve Madden, can't wait.

Såhär mysigt har jag haft det idag



Ego pics innan middag med Lina



Kommer ni ihåg att jag gjort hjärtplättar?
Hur sött är det inte att bjuda någon man tycker om på dom här?


Framför datorn kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback